Friday, 18 May 2012

Ketika ini,,,

Assalammualaikum.....agak lama aku menyepi tanpa sebarang post..azan telah berkumandang menandakan masuknya waktu solat maghrib dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya..saat ini alam sepi,,senyap menantikan malam yang kunjung tiba,,burung-burung yang tadinya sibuk mencari rezeki hingga terlupa mereka ada sayap pun pulang semula ke sarang.,,bebudak-budak yang dari tadi inzal bermain bola dipaksa balik oleh emak-emak mereka..arghhhhhh skema giler ayat aku..hahahahahaha


seperti biasa,,saat semua sahabat-sahabat telah ''pergi' menghadap rumah masing-masing,,aku disini dan tetap disini,,,berdirinya aku disini bukanlah nk menyampaikan sebuah pidato mahupun bersajak,,cuma mahu meluahkan kekesalan,,mesti korang ingat aku nak cerita pasal manchester united teleh disunatkan oleh mancini kan..bukan!! bukan itu yang aku nak cerita,,,player-player man united memang bebal dan patut dipersalahkan..

agak janggal juga aku nak menaip sebab dah lama xbuat post..bukan sengaja hendak menyepi,,cuma mahu mengambil sedikit ruang menenangkan fikiran di bumi terchenta perlis ini..aku rasa mungkin saatnya untuk meninggalkan perlis ini sudah tiba..agak-agak dalam mingggu depan insyaallah aku akan berangkat pulang...

maaf andai post kali ini agak hambar dan tak best langsung,,..bersambung selepas maghrib......



sebagai seorang muslim yang taat ayuhlah kita mengerjakan kewajiban kita....

No comments:

Post a Comment