Friday, 29 June 2012

Espana Para Siempre III


ini adalah sambungan entri "ESPANA PARA SIEMPRE II" ...seperti biasa...fans-fans germany banyak yang shitbrix kerana usaha berjaga malam bersengkang mata hanya mampu membuahkan z&k#r apabila germany selamat dihumban ke lembah yang hina....abaikankan lah team yang tiada,,jangan dikenang...meh cerita pasal team power pulak...daripada tajuk je da tau entry nye pasal ape kan...ahhh asyik-asyik cerita pasal pasukan power je,,bosan la abam....xda cerita lain ke...hahahaha xpe..sabar-sabar..mana-mana team yang telah disunatkan tu faham-faham jela ye..tolong senyap ye...tak payah lah nak jadi kambing hitam,,team kau dah kalah,,.sanggup menggadaikan maruah support team portugal,,semata-mata nak tgk spain kalah....hahahahahaha malas lah nak cerita orang-orang macam nie..terima lah hakikat yang team kamu tu banggang abadi..semua main macam faakri sharaani ada hati nak menang...

seperti biasa..euro kali ini hanya portugal sahaja yang mampu memberi debar kepada spain...team-team lain semuanya anti klimaks,,bosan dan keputusan menepati ramalan..hanya abam cristiano ronaldo yang mampu memberi gerun kepada spain...game lepas ni lawan itali...diharap itali mampu memberikan debaran kepada fans spain..mohon uefa siasat bookie-bookie bola sepak agar buffon dan rakan-rakannya mampu memberikan debaran..yelah..player itali kan terkenal dengan pasukan pemakan rasuah...cerita banyak pun tak guna kan..spain pun dah pergi final..lepas nie fans itali mesti ramai sebab fans german,portugal,england n etc semuanya dah syirik.berpaling tadah... team sendiri dah tak dapat masuk final..so murtad la support itali...
huhuhu SATU TUMBUKAN PADU KE UDARA UNTUK LA ROJAS~~~~


VIVA ESPANA.....



game yang penuh debar...walaupun menang nasib sebab menang penalti kan..cakap lah ape nak cakap..yang penting 2 julai spain main lagi..huhuhuh



spain never die!!!



abam nie yang buat gol kemenangan..bagus-bagus..huhuhuhu










INI SANGAT BEST!!








No comments:

Post a Comment