Sunday, 17 June 2012

Melepak bersama geng lama..

petama sekali...elok lah untuk aku mengucapkan selamat pengantin baru kepada balqis dan suami,razif...moga berbahagia ke anak cucu..dah kawin tu doakan member-member lain kawin plak ye..asyikin,azie n atie terutamanya...,,tak sabar-sabar nak kawin katenyer..hahahahahaha eman pun sekali... (jgn ingat aku lupa nama ko)..hahahahaha..seperti biasa..ucapan seterusnya..sedap nasik minyak ko n daging tu pedas sangat..hahahahaha..

bila member-member kawin macam nie lah dapat jumpe balik ye tak..lima tahun tak jumpe korang..yela..form tiga aku cabut..memang tak rapat lah mcm yang lain..terima kasih sebab invite aku..trasa gak kalau tak ajak kan..walaupun aku tak pernah cakap dengan balqis..hahahaha.. pada member-member,,terutamanya iqbal @komeng..thanks sebab sanggup turun sampai kembang kempis hidung...pada ustaz yang tengah bertukar syif,,dengan ucapan ''ko sekarang buat apa''...tak dilupakan juga maro,aiman,kening,kenet,shah,amali,syam,ustaz,helmi,jojo,zulhusni,qamarul,budak-budak pompuan dan...sape-sape yang ada lah..semak pulak otak den nak ingat..dengan ucapan selamat bekerja n selamat menanam anggur pada yang baru habis study..huhuhuhu tak pe..lepas ni nak reunion tunggu sape-sape kawin plak ea..yang penting bukan aku lah kan..preasure gak kan,,semua tanya aku bila lagi..,, jawapannya memang sampai kapan lah kan...hahahaha 

aku malas nak bercerita lagi..pada yang tak dapat hadir tu tak apa lah..mungkin ada perkara lain yang tak dapat di elak kan..pada komeng kami semua sentiasa mendoakan jodoh anda,,kami tak kisah walaupun kantoi plate "khas" kan..kita still bro ok..hahaha dahla..cakap banyak-banyak pun tak guna..korang hadam jela gambar-gambar yang sempat aku tepek kan kat sini...mana gambar yang ada..tu jelah yang dapat aku masukkan..peace..wassalam..



selamat pengantin baru...



muka-muka yang selalu buat kecoh..kening..nasib baik kaki lembu kau ok..kalau tak,,memang tak dapat jumpe kau..hahahaha



muka memasing sama je macam 5 tahun lepas..cuma ada sikit la muka mak org..sikit lah..tak banyak..hahahahahahahaha jgn mara plak..



muka gembira lama tak jumpe...



alik-alik nie lah muka yang suka amik gambar..gasak ekau lah..



muka-muka bakal walimatul je nie..tunggu jela..tup-tup nanti adala tu..hahahaha



bergaya bersama pengantin...aku nak g amik gambar sekali..tapi nanti apa pulak orang kampung cakap..



adat menyemenda..bersatu kami,,berpisah tiada..



agak-agak bila lagi boleh lepak skali an..huhuhu ada function helo-helo lah ye..aku dengan helmi ada je tanam anggur kat sini..



ALUMNI SEMENDA FORM 5 TAHUN 2008

(semua sekali kecuali aku..huhuhu sobsobsob~~)






TAK DILUPAKAN JUGA!!!

<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<


satu post yang menarik dari abg komeng kita..terbaik!!!! 

lepas nie jangan taknak jumpa kitaorang pulak ye..bhahahaha
























INI SANGAT BEST!!




















3 comments: