Sunday, 1 July 2012

NI JE YANG MAMPU AKU TULIS~~~~


sedang bosan aku mentelaah dinding-dinding pesbuk sambil melihat lawak-lawak super mario tiba-tiba teringat pada belog terchenta..di dashboard blogger aku terpapar ceritera cinta sahabat aku paan..leka aku membaca cerita dia..pada yang nak baca leh klik DISINI..juling gak mata aku sebab banyak sangat tapi kire sweet gitu lah kan.diaorang nie kire sweet kapel kelas kiteorang lah....hahaha tiba-tiba aku pun terasa nak tulis sebab macam best je kan..tapi bila dipikir-pikirkan balik..aku rasa korang mesti tak sanggup nak baca..kot tiga orang kapel macam member aku tu pun dah panjang cenggitu..nie kan pulak aku...kompem sebiji novel aku boleh karang..hahahahahahaha..

btw setiap lelaki ada cara yang tersendiri untuk tunjukkan sayang kan...tpi itu bukan cara aku...lebih baik senyap dan tak perlulah aku war-war kan,,takut tak jadi nanti malu.hihihi..pada sayang aku tu jangan lah terasa ye..insyaallah nanti panjang jodoh tanpa perlu disuruh aku akan terus buat satu post yang cukup-cukup padu...just wait and see sapa perempuan bertuah yang bakal terampang kat belog aku ni...sebab cinta aku memang tak dapat aku gambarkan dengan kata-kata walau power mana pun aku mengarang suruh la aku tulis pasal sayang aku..kompem sebaris pun aku xdapat cerita sebab semua kenangan aku bukan untuk dikongsi,,cuma dengan dia sahaja aku boleh bercerita tetapi tidak kepada orang lain...hanya ayat ini yang mampu aku ucapkan..

biarkan mereka sebarkan cereka mereka,
biar mereka terus mereka
tapi kita tutup mulut duduk diam dan dengar..

hahaha payah betul dapat laki macam aku nie..~.~





Aku tidak berharap untuk menjadi orang yang terpenting dalam hidupmu kerana itu merupakan permintaan yang terlalu besar bagiku...

aku hanya berharap satu saat nanti jika kau melihatku,,kau akan tersenyum dan berkata

"Dialah orang yang selalu menyayangiku"....














INI SANGAT BEST~~~



No comments:

Post a Comment