Sunday, 16 September 2012

Sedih,,..Kecewa,,Hampa..

minggu yang paling terfaktab bagi gua...apesal lah kesialan selalu menghantui hidup..arghhhhhh..SERIUS gua jeles kat korang sebab dapat sambung belajar...hahaha rejeki masing-masing...gua yang tanam anggur nie perlu meneruskan liku-liku kehidupan....walaupun berat hati...tapi terpaksa jugak gua telan sebab itu sudah termaktub..gua terima dengan hati terbuka yang gua loser....maka dengan ini..terpaksalah gua membazirkan setahun usia gua untuk mintak sambung blaja lagi tahun depan..hurmm  =_(

persetankan semua masalah...gua harus tanamkan semangat..''org yang berjaya pada hari ini,sejarah hidupnya pasti pernah gagal"...itu jela ayat yang mampu sedapkan hati gua yang memang xsedap nie...,,gua xboleh hilang semangat kejar cita-cita gua...cammon der...lets fcuk up ur life!! yeahhhhh!! 


tapi allah tu maha adil...terima kasih allah sebab bagi sedikit rasa suka ketika gua tengah berduka...walaupun tak dapat sambung study ...malu tu tak payah cerita lah..kemana lagi hendak diletak muka..ceit!!! ..apa guna dipandang benda yang dah jadi,,lets jom pikirkan apa halangan yang menanti,,teruskan usaha selagi kamu belum mati,,biarkan yang lepas menjadi mimpi...jadikan angan-angan satu realiti...usaha gua takkan berhenti disini..huhhhh..xbleh blah ayat gua...hahaha

kefafian ape tengah sedih boleh buat-buat happy!! hurmm......pape pun korang tolong doakan gua k...itu pun dah cukup...duapluhsembilanharibulan ni gua ada interbiu s.p.a untuk jawatan penolong pegawai teknologi maklumat..walaupun gua tak berapa yakin sebab F29 nie memang jawatan untuk programmer..tapi gua akan try buat yang terbaik...sayup pulak hati gua bukak nota-nota lama...dalam hati,,setiap masa gua pikir..betul ke gua nak kerja nie..haha layankan aja..ni je peluang yang ada...dapat alhamdulillah..tak dapat anggap ni pengalaman.gua rela telan semua nie hidup-hidup...bak kata Abang Pa'an....just follow bebeh...

#lamatakmenghupdatesebabotaksemak..
xdilupakan jugak tahniah pada yang dapat sambung belajar..




caiyok2!!!









XBEST MANA PUN..hurmm




No comments:

Post a Comment