Sunday, 30 September 2012

Sekitar Ujian Bertulis Penolong Pegawai Teknologi Maklumat F29..



Pertama skali nk ucap takziah kepada Pa'an n family atas kepergian adik Muhd fatih yang pergi menghadap ilahi jumaat yang lepas kerana kanser...diharap beliau tabah menghadapi dugaan hidup...setiap yang benyawa pasti merasai mati..alhamdulillah arwah pergi dalam ketenangan berkat hari jumaat...




al-fatihah....moga ditempatkan dikalangan org yang mulia disisinya..





baru aku taw abg chelsea...adik setan merah....ingat paan..jangan sesekali membenci lembu united..aku jmpe dlm album pic facebook arwah... 




Firstly aku nk cakap..boleh tahan gak exam spa nie..dimana ia memerlukan kekuatan akidah dan mental untuk menghadam setiap soalan yang diberikan..semalam aku telah menghadiri peperiksaaan ujian bertulis Penolong Pegawai Teknologi Maklumat Gred F29 kat Melaka..boleh tahan terfaktab jugak la kan....ujian terbahagi kepada 3 bahagian...ujian pengetahuan am dan umum,, daya menyelesaikan masalah dan kemahiran logik n personaliti diri...agak goyang gak la kan bile tengok orang2 yang ambil exam kepala da botak tengah je ramai..hahahah dalam otak aku pikir brader2 nie mesti coding cekang punye..hahahaha..sempat jugak la kenal-kenal org kan....laki je....interframe nama skit...terutamanya fauzi dari muau,johor..aku lepak ngn dia je...
...


antara soalan-soalan killer dan entah pape exam semalam..



pemandangan dari table aku...





TIDAK BENAR!!!




kejadah ape soalan sampai 185..dahtu a,b,ngn c je boleh pilih..




hahahaha yang nie boleh tahan lagi..tapi yg kat bawah nie..




puas aku balik n cuba hadam soalan nie..kejadah ape semua nie??? hahaha macam-macam..xsangka ada jugak soalan lg susah dari coding...hahahahahha



kita kembirikan exam semalam yang boleh tahan entah pape tu...esok aku da stat bermastautin di tempat yang jauh untuk mencari sesuap nasik..yela..sapa nak bagi anak bini aku makan kan????  (taik kau la ai..pui.)..tak pe lah,,cari pengalaman...bukan nak keje sampai tua pun...bukan pa aih...cek segan mok pok duk huluq duit ja....pelaq pungkuk ang la duk ckp utagha padia...sedih plak nak meninggalkan bantal busuk yang telah lama menabur bakti dan juga streamyx.....streamyx??? ye....pasni da xboleh nak online slalu...huhuhuhu..yela..yang penting kene semangat untuk hari esok..yeahhh lets fuckup my life!!





yeahhhh..






































INI SANGAT BEST!!!

4 comments:

  1. haha,paper 2nd dah wat aku pening,bdk seblah aku bleh guna calculator, yg jaga dtg amek slip kedatangan bleh x tegur.huh! paper 3 tu lg lah,memula xleh layan..tgk ramai dah kua.trus hentam aje.

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. sama la dgn aku..
    kelakar tgk calon2 yang dok mnghadap nota b4 masuk..mcm nk jawab final exam last semester.. soalan math la yg annoying..

    ReplyDelete
  3. Beb...
    Aku saje geladah blog ko...
    Nampak entry ni...
    Aku terharu ngan ko mir...

    ReplyDelete
  4. ai,,bkn de pape pn blog aku nie paan..
    sabar la..maaf kalau bt ko tringat..

    ReplyDelete