Wednesday, 14 November 2012

Aku Sedih?? ahhhh..terfaktab jer....


dari tajuk dah gempak da..tengok rasa macam nak baca je..hahahahah banggang betul.. Hari ini kita semua bangun kepada pagi yang sejuk dan nyaman, unggas berkicauan dan terbang riang, kucing dan anjing berbaik-baik, marukku merupakan makanan ruji minggu ni, LRT berjalan lancar, drebar teksi sudi membawa anda ke destinasi yang dituju dengan menggunakan meter sementara bos tidak pula bising bila anda masuk lewat. Semuanya kerana manchester united dah klinsman..

they said ours shirt like tablecloth..remember this..where the place of tablecloth??
 of course 
TOP OF THE TABLES!!

meroyan ape tak memasal je up m.u..hahahaha...booooo boooooo...macam lembu united pun ada..hihihi.. xdala..itu cuma intro je..biasa lah..mestila kene up skit-skit....sikit2 boleh la...yang penting jangan lupa malam nie harimau malaya ada game dengan Hong Kong..semenjak dua menjak nie aku jarang update blog,,bukan ape..maklum la dah jadi penanam anggur yang berjaya nie kompem la busy sikit.hihihii walaupun "ku akui" aku sntiasa hepi dalam setiap post aku..tapi jauh dalam lubuk hati...aku sebenarnya sedih,sedih yang teramat sangat...ayat tak boleh blah la..hahahaha ok-ok..serius...tetibe je hidup aku mula rasa terfaktab....tak apa lah..yang banggang tu biarkan dia terus membanggang.,,biar miskin rupa,jangan miskin ilmu...kepada para haters yang  xda keje membaca post nie..macam biasa..only two sentences.."if you wanna play with hacker,,u must pay more time in your life"...that all..

tekperlu la aku meroyan lebih..yang penting SELAMANYA HARIMAU MALAYA!!!

AAAAUUUMMMMM!!! AUUUUMMMM!!!










INI SANGAT DAN LANGSUNG XBEST!





No comments:

Post a Comment