Friday, 12 July 2013

Alhamdulillah...


assalammualaikum n selamat malam..eh...waktu kat slovakia sekarang malam..hahaha ok2...alhamdulillah berkat bulan ramadhan nie..akhirnya terlaksana jugak hajat aku...bukan hajat yang berak tu lah..hajat untuk masa depan..huahuahua..alhamdulillah,,inilah hadiah hari lahir paling bermakna seumur hidup aku. akhirnya dapat gak sambung belajaq..dekat Universiti Teknikal Malaysia Melaka..setelah setahun aku membuat segala kerja,,dari angkat barang dlm stor,jadi cikgu sampai lah main dengan pokok getah,,semuanya aku da rasa..hahaha

dalam setahun nie teruk maruah aku tercalar, kene kutuk xpyh ckp la..mmber-member semua da nk masuk semester dua degree,aku baru nk masuk..hahaha..pelahan2,,yang penting semangat gua xpernah luntur..,takpelah,,anggap itu semua pengalaman..dah setahun aku xsentuh buku xtaw la pe jadi..kepada budak UKM, tahniah la kan..pada yg xdpt tu jgn putus asa,,rejeki tu ada,,cuma lambat atau cepat je...disini aku ingin memetik dua rangkap kata dari dua insan yang berjaya..ayat inilah yang aku ingat bila luntur semangat aku..semoga ianya menjadi pembakar semangat kalian., xkira lah yang dah bekerjaya or still study...pahal ayat aku skema terok ni..kah2..ok-ok,,ayat tu berbunyi...

Jika kamu dilahirkan sebagai seorang miskin,
itu bukan salah kamu,
tetapi jika kamu mati sebagai seorang miskin,
segala-galanya ialah salah kamu -Bill Gates (microsoft developer)



Apabila kamu sentiasa malas untuk pandai,
kamu akan menanggung kebodohan seumur hidup kamu..- Ibnu Khaldun (ilmuan islam)


cite banyak2 pn korang bukan suka membaca...sekian...wink2..


yeeeeyyyyyyy!!!





















INI SANGAT BESHHH!!!!!