Friday, 27 September 2013

Roomate ohhh Roomate...


assalammualaikum dan selam lebaran..lebaran lah,,sebab raya haji dah dekat..hahaha..dikesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat hari raya korban kepada sahabat-sahabat dan maaf zahir dan batin..seperti kita sedia maklum bila time-time cenggini..ayam, kambing n lembu adalah hidupan yang paling takut...kejap........ macam lari tajuk je..hahaha

berdirinya saya disini adalah kerna mahu memperkenalkan serba banyak roomate aku yang tah ape-ape...hahahaha orang panggil dia acu..nak aku panggil acu memang tak lah kan...selalu panggil dia mirul je...alkisahnyer aku terpaksa abadikan gmbar dia dan aku dlm blog nie sebab dia da tacing aku takda gambar dengan dia....hahahaha maaf post yang agak serius..berak bencikan senyuman dan gemarkan SERIUS!!!



gamba ni yang buat dia tacing..hahahahha




hahaha mati aku nak mengadap mamat ni setahun,,tapi still seronok sebab layan kepala gile dia hari-hari..hahahaha













INI SANGAT BEST!!!



No comments:

Post a Comment