Friday, 14 March 2014

Typical Girls..

salam,,,maaf dah lama tak ngepost disini,,emangnya dikit busi dong,,bisa ngan tp nggak diijinin..hahahha ko dah kenapa cakap indon plak..huhuhuhu..anyway harini housemate-housemate aku akan bergabung,meletop pergi pengkalan balak...vacation..cewaaaahhh vacation katernyer...hahahaha oke2,,kembali ke pangkal jalan...seperti yang kita sedia maklum..lelaki dan perempuaan mempunyai sikap dan perangai yang tersendiri..melalui penelitian aku lah kan..pompuan2 nie lebih gemar hidup berpuak-puak dan sekeras-kerasnya mempertahankan cara hidup purba..pearrrgghhhh pedih jgak hayat aku nie..hahaahhaha..berbeza pulak dgn lelaki yang sedikit santai da menggemari cara hidup diplomatik...diplomatik?? ya!! nak tau kenapa? sebab lelaki jarang kutuk belakang2..kalau ada pun mesti pondan sesetengah je...bila tak puas hati,,terus sound depan-depan dan insyaallah...hasilnya sangat memberangsangkan..saya telah mencuba dan mengamalkannya,ia sangat-sangat berkesan...anda bila lagi???..

dari sudut lain,,kutuk-kutuk belakang nie tiada penyudahnya,,sampai bila-bila pun akan tarik muka..lebih baik sound depan-depan..barulah best ...tak gitu? hahahha cakap banyak pun tak guna,tembak pun tak kene? hahahahha tergelak berdekah aku bila baca status anak-anak murid aku..adoiyai..apa nak jadi lah,,depan aku semua macam unite je..belakang?? adoiyai....hihihihi oke-oke..layankan aje printscreen nie..



nak jadi ape budak-budak pompuan ni?? hishhh..tak tahu lah aku ape yang dieorang perjuangkan..hahahhaahhah









INI SANGAT BEST!!!

No comments:

Post a Comment